Marcin Masecki, ur 1982, warszawiak, pianista, kompozytor, dyrygent, aktywista. Jest liderem lub członkiem ogromnej ilość bardzo różnorodnych projektów. Wirtuozowska fuzja stylistycznie odmiennych gatunków, oraz przekraczanie granic między tzw. sztuką wysoką a rozrywkową, stały się jego znakami rozpoznawalnymi. Najnowszy jego album poświęcony nokturnom Chopina, które interpretuje na swoim legendarnym już pianinku – małym, średniej jakości, 6-oktawowym Kemblu. To jego piąta płyta z serii klasycznej. Do tej pory ukazały się: “Beethoven: Trzy Ostatnie Sonaty” (grane w stoperach i specjalnych słuchawkach wygłuszających, celem zbliżenia się do perspektywy głuchego kompozytora), bachowskie “Kunst der Fuga” (nagrane na stary dyktafon), “Bach: Rewrite” (koncerty klawesynowe Bacha grane na pianinach elektro-akustycznych, wspólnie z Piotrem Orzechowskim i Capellą Cracoviensis), oraz “Scarlatti” (dekonstrukcja sonat Scarlattiego z dużą dozą improwizacji, grane równocześnie na pianinie i fortepianie). Wspólnym mianownikiem, jak zawsze, jest nietypowe spojrzenie na kanon muzyki klasycznej, często poprzez zapożyczanie narzędzi wykonawczych z innych gatunków.